2014/09/18

Sonera -kilpailu ja kuulumisia


Moi taas pitkästä aikaa! Tässä on ollu vähän taukoa bloggaamisesta, koska mulla ei valitettavasti ollu kameraa kesällä. Menkääpäs siis tukemaan mua soneran kilpailussa täällä et saisin hyvän kameran rungon, niin ois helpompi päivitellä tätä blogia!

Kesä mulla suju tosi mukavasti ja kuvissa mulla onkin yks mun lemppari asustus kesältä. Venaan vaan et pääsee taas pukemaan kesävarusteet päälle, nimittäin 2 viikon päästä ois suuntana matkata Tunisiaan. En malta oottaa et pääsee nautiskeleen auringosta!

Te varmaan huomasittekin jo, et blogin ulkoasu on vähän uudistunu. Mitäs te tykkäätte? :-)

6 kommenttia:

  1. Anonyymi16.57

    Upeita kuvia, niinkun aina! Hyvä Nooraa! :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi1.17

    seurusteletko vielä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi1.09

      ai ikävää�� ompahan kaunis nainen vapaana!

      Poista
  3. Anonyymi16.34

    voi että oot nätti :3 ihana Noora! sul on kiva tyyli^^

    VastaaPoista